Im gonna need you help to turn the tide

¡Hola! ¿Como estas?

Hihi, jag har pluggat spanska nyss :)
Jag är jättetrött och jag vill soooova, men klockan är inte ens åtta så det kan jag ju inte göra än, haha :)
Men jag ska gå och duscha snart och sen sätta mig med son en stund, som jag har sagt 32156 gånger nu, men som jag ändå inte har gjort än.

Imorgon är det marknad, jag ska gå med Evve och jag antar att vi träffar nå mer folk där också. På lördag ska jag gå med killarna (säger så för jag kommer inte ihåg exakt vilka, hahah ;) ) och Evve sen får vi se om jag går på söndag också, vet inte riktigt.

Vad ska ni göra i helgen då?

Ska berätta en tråkigt sak som gjorde mig jätteledsen, ville inte säga nåt igår eftersom Calle inte visste nåt, men nu vet han så nu kan jag skriva om det.
Vi ska ge bort våran hund, Hobbe.. Mamma berättade det för mig igår, vi kan inte ge han den tid han behöven, han skulle behöva vara ute och springa minst en halvtimme varje dag inte bara gå promenader och på dagarna när han är ensam hemma så river han ner allt och äter sopor osv... På ett sätt så försår jag ju det och lite skönt blir det att slippa ha det ansvaret och kunna göra vad jag vill på helgerna och slippa ha dåligt samvete för han osv... Men ändå, han är ju en i familjen och det blir sjukt tomt utan han, kommer ju sakna han enormt mycket.
Jaa.. så är det.

Nu ska jag gå och duscha.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0