Grym kväll!

Hejhej!

Kom nyss hem efter en grym kväll med Alice, som vanligt så vare hur kul som helst!

Grym dag har de varit idag kan jag ju säga.

Först så hade vi no i två timmar å de var rätt så kul faktiskt, sen efter de så var de lunch och då kommer killarna och berättat att vi får börja svenskan typ en timme tidigare så då får vi sluta 11.40, för att lärarna skulle på nå möte eller nåt sånt.

Och svenskan var ju också kul som vanligt :)

Ah och sen så slutade vi efter de,c så då gick jag hem till mamma och gick på affärn med henne en sväng, sen så satt jag mest och kollade på tv tills Alice kom vid tre.

Vi skulle vara där och äta mat som vi brukar göra när mamma jobbar kväll.

Vi åt kyckling, strips och bearniesesås (stavning?) som vi alltid gör, hahah.

Sen så kollade vi på hitta Nemo och satt vid datorn.

Ah sjukt kul kväll har jag haft.

Nu ska jag nog kolla på nån film tills jag ska sova.

Hörs imorn!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0