Barnvakt :D

Hej :)

Idag hade vi sovmorron till 9.25.
Pappa var ledig så jag fick skjuts till skolan också.

När vi gick från idrotten idag så smsade Anna och frågade om jag ville passa Tyra och Leya vid 4, de ville jag såklart.

Så när jag kom hem från skolan (vi slutade halv 4)gick jag till dom o Leya blev jätteglad när jag kom, hon skulle kramas o så, min gullunge <3

Vi gick hem till mig ett tag också.
Vi gjorde inge speciellt, men de var kul ändå.

kom hem vid 5, då åt jag mat o sen har jag bara suttit vid datorn.

Nu ska jag snart gå och duscha, sen ska jag nog locka håret och kolla på house.

Imorn tror jag att jag skulle vara med Alice, fast jag vet inte riktigt.

Men nu ska jag ta o svara Jesper som skriver, så vi hörs imorn!

Puss och kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0