Höstlov!

Looooooov!! :D

Nu är de äntliiiiiiiigen höstlov! Skönt med en vecka ledigt.
Fast de har gått fort känns som vi nyss började och nu har vi gått typ 2 månader.


Idag stog ju jag och Olla i cafeterian på skolan, de var väl inte så kul... men skönt o slippa lektionerna.
De fanns inte så mycket att göra där inne så när ingen kom o handlade så hade vi tråkigt.

Fast Malak satt o pratade med nästan hela dan också.
Vi fick 5 mackor av Lars o Eva-Lisa innan vi gick hem.
Hahaa de var 5st kvar så vi fick dom.

Efter skolan så var jag med Olla o Malak också lite sen när hon kom hem.
Vi kollade på twilight, världens bästa film! <3

Sen satt vi o pratade lite o så.
Gick hem vid halv 6 då åt jag mat.
Nu har jag precis duschat och snart ska jag gå och torka håret och packa.
Sen ska jag åka till morfar och vara där till halv 10 då ska jag hem till mamma.

Sen 09.40 imorn så åker vi tåg till GÄVLE :D
Ska bli jätteee kul!

Kommer inte att skriva nå mer förns på söndag nu eftersom jag inte har nån dator imorn.
Men då ska jag lägga min massa bilder från gävle.

Men ha de bra puss <3


ÄLSKA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0