Nu får de väl komma snö!

Heej :)

Guuud vilket tråkigt väder de är! Bara regnregnregn hela tiden!

Jag tycker att de ska komma snö nu, jag längtar till jul!
De är jätte många av grannarna som har satt up ljusstakar o sånt nu, tänk att de är första advent på söndag!

Guuud vad fort tiden går! Känns som de var nyss vi började i 7an och nu har vi gått halva terminen, sen är de bara några månader kvar, och sen börjar vi i 8an!
Ibland önskar jag att man kunde stanna tiden, känns nästan som de går för fort ibland!
Önskar att man kunde spola tillbaka tiden 2-3 år när farmor levde, saknar henne jätte mkt!
Speciellt när julen kommer, vet inte varför men de är så, tänker jätte mycket på henne då.. Och på julafton!
De känns jätte tomt utan henne!


Ah men i skolan idag då:

Spanska- Jobbade i boken + att Maria pratade lite om provet ;)
So- Då fick vi göra ett papper och sen svara på frågor i boken ;)
Svenska- Vi fortsatte med grupparbetet, jag är med Oscar o Olivier, vi håller på med spöken xD
Lunch- Chiliconcarne (stavning?) de var äckligt iaf, åt bara macka o ris, sen satt jag o Olla o pratade bara ;)
Matte- Jobbade i boken, sen på slutet så sa Larsa att om de var nån som kunde hitta en romb (stavning?) och nåt mer konstigt i klassrummet så skulle han bjuda den personen på glass ;O
Ah Lars vann bara för att han tog sitt sudd xD
Haha xD
No- Jag, Olla, Jesper,Jesper och Albin satt uppe i studion o skrev labraporter på datorn, o lyssnade på musik :P
Sen slutade vi halv 3 ;)

Gick till rättpris med Olla först, sen gick jag hem o drack oboy med choklad i :D
Hade ont  i huvet så jag gjorde inget speciellt.

Ah resten av kvällen så ska jag väl bara ta de lugnt typ kolla på tv o sitta vid datorn (som vanligt xD)

Nu loggade Evve in på msn, så nu pratar jag med henne.

Puss Sanna <3

 Nöjd Olla ? ((: <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

¨jaaaaaaaaaaa:D

2009-11-27 @ 12:51:57
Postat av: SannaWesterlund

Haha xD

2009-11-29 @ 21:09:08
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0