HELGEN

Hej! :D

Nu ska jag berätta om helgen :D

Fredag:

Åkte till Evve vid halv 5 ungefär, sen åkte vi väl från henne vid 5 nån gång.
De tog typ 3 timmar o åka, vi kom fram vid 8-9 nån gång, fast vi stannade o åt också.
Ah när vi kom fram så gick jag o Evve ut med Charlie, o sen packade vi upp o kollade på idol.
Sen kollade vi på film till 12 ungefär, men sen höll vi på somna för vi var jättetrött.

Lördag:
Vi tänkte åka slalom då, men de snöade hur mkt som helst, då är de inge roligt o åka.
Så vi var ute o åkte spark med Charlie o sen åkte vi själv, sen åkte vi o handlade, också gick vi in på typ en sportaffär o kollade. Dom hade ganska mkt snygga kläder, men de var ganska dyrt.
Sen spelade jag o Evve kort o sånt.
Sen vid 8 så kollade vipå Mgp Nordic, Sverige o Ulrik vann ju :D
Han är bääst <3
Sen kollade vi mer på tv, o spelade kort, sen kollade vi på film.


Söndag:
Först visste vi inte om vi skulle åka slalom eller inte.
Men sen bestämde vi att vi skulle åka.
Så vi åkte o hyrde skidor o sånt, o sen åkte vi i typ 3 timmar, kuuul vare :D
Även att Evve var bäst när hon ramla, de var ju snyggast :D
Haha men du är bäst ändå Evve de vet du <3
Efter vi hade åkt så gick vi in o fika, sen kom Lotta o hämtade oss, sen åkte vi till stugan o städade o packade, sen kollade jag o Evve på reprisen av Mgp Nordic, eller halva iaf.
Sen åkte vi hem vid typ 4, halv 5 nångång.
Vi stannade i Sveg o åt också.
Vi kom hem vid typ 8.
Då packade jag upp, sen gick jag o duschade.

De var helgen de, jätte kul har de varit, Tack för att jag fick följa med Evve :D <3


Den här veckan i skolan, har vi eget schema, vi har fått gjort schema för hela veckan helt själv.
Men vi måste ha 21 lektioner på hela veckan.
Jag, Rebecca, Alice o Olla har gjort så att vi går till kvart över 3 måndag och torsdag o halv 3 imorn och på onsdag.
Då behövervi bara ha en lektion på fredag.
Men vi kanske ska ändra, så vi går till kvart över 3 imorn också, o sen är vi lediga på fredag. :)

Ah annars har de inte hänt nå speciellt idag.

Imorn halv 5 har jag utvecklingssamtal "/ Nu håller vi tummarna för att de går bra (y

Ajaa hare bra puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0