Barnvakt åt Ilia o Mille :)

Heej :)

Idag var de ju skola igen.

Våra lärare är konstig, på mentortiden idag, så sa Monika att vi inte skulle ha nån livskunskap, men vi skulle ha bild ist, så vi skulle ha bild två gånger.

Men sen när vi kom till bilden, så sa Birgitta att vi inte skulle ha bilden sista timmen, för hon skulle ha 4-6an då.
Så vi skulle säga de till Larsa, men sen på matten när vi sa de till Larsa då sa han att vi SKULLE ha bild!
Så då gick vi till bilden sista timmen då, o då var vi där typ 10 min, sen fick vi gå hem....

När jag kom hem så gick jag till Erik o Carro, o hämtade Ilia, skulle vara barvakt åt henne o Mille idag, men Mille sov så jag tog med mig Ilia bara, sen var vi här en stund, sen messa Carro o sa att Mille hade vaknat, så då gick jag och hämtade han.

Sen var jag med dom till typ 5, sen åt jag mat och packade för imorn ska jag till mamma.

Pratar med Evve o Olla på msn, så ska väl fortsäta vara social med dom, sen ska jag se house.

Puss <3
 Gränna, sakna <3


Uppdatering- De är ju inte house idag, de är ju måndag! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0