You're my hero ♥

Hejhej :) Det känns som att den här dagen aldrig tar slut, kan ju bero på att jag har sovit jättedåligt inatt och inte så länge heller. Jag har ont i huvet och halsen så jag ska nog sova om ett tag.
Jag har även ont i min axel forfarande, kommer ni ihåg för två år sen tror jag det är, när jag hade en låsning i axeln? När jag fick åka in på akuten för jag inte kunde andas, kanske ni inte kommer ihåg, men iallafall har jag haft problem med min axel sen dess, typ att det gör ont när jag andas jag kan även knäcka den asmycket, lite halvläskigt, haha :) Jag borde nog kolla upp det för det är rätt jobbigt, egentligen skulle jag säga till om jag kände nåt mer, men så farligt är det inte :)

Imorgon ska jag vara med Evve, vi kollar väl på film som vanligt antar jag, vi ska även kolla om vi kan få byta praovecka så vi kan praoa samtidigt och höra med Universal music om vi får vara där en vecka, har hör att dom har tagit emot praoelever förut, fast vi kanske är för små, ja vet inte, man kan ju fråga iallafall :)

Nu ska jag ta och kolla på film.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0