Allt som var på riktigt känns på låtsas nu

Hejhej!

Nu har jag varit ute med Hobbe, diskat all disk och fixat praoen, känns himla skönt! Bara engelskaläxan kvar nu, sen behöver jag inte göra mer ikväll!

Sitter och lyssnar på gamla Ulrik låtar nu, haha vilka minnen! Kommer ihåg när han vann lilla melodifestivalen, när jag var i Vemdalen med Evve och vi höjde tvn så fort vi såg han och gick runt ute och lyssnade på "en vanlig dag" även i liften när vi åkte slalom! Haha vilka minnen! Känns sjukt att det redan är två årsen :O

Vet ni vad jag har kommit fram till? Jag älskar göteborska, måste seriöst vara den härligaste dialekten man kan prata! Och nej inte bara för att Ulrik pratar/pratade det som dom säger på skolan -.- men jag tycker det är en underbar dialekt, om jag inte flyttar till Stockholm kanske jag flyttar dit istället och börjar prata som dom!

Nu ska jag gå och duscha tror jag, imorgon ska jag till stan med Alice!

Hörs.

Puss

Fulast bild också, men aja ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0