Skoljoggen

Hej!

Har precis kommit hem från skolan, har varit ute och gått 5 km. Vi har haft skoljoggen som jag tror alla skolor i sverige har idag? Eller har jag helt fel då? Jag gick med våran mentor iallafall bara för mina kompisar dissa mig, eller så vare tvärtom, dom gick iallafall sjuuukt segt och jag orkade inte gå i deras takt. Och det lönade ju sig- nu är jag hemma och dom är fortfarande ute och går :)

Hoppas på att min bror kommer hem snart och att han inte har gått till nån kompis, astråkigt att vara ensam hemma + att jag vill göra McFlurry med vanliglass och maräng! Men det är inge kul själv, haha.

Måste även ta och ringa praoplatsen som jag inte har gjort än...

Aja, hörs sen!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0