Köttbullar och makaroner :D

Hejhej :)

Jag kom hem från skolan för en stund sen och helt sjuukt vad mätt jag är! Vi gjorde makaroner och köttbullar på hkn, mina Olla och Rebeccas köttbullar var godast ;Å Idag har vi knappt jobbat nånting på skolan, först hade vi so i en timme ungefär, eller vi gjorde nutidskryss och sen kollade vi på film, sen resten av sotiden + lite mer än halva matten hade vi nånting... som jag inte kommer ihåg vad det hette just nu, hehe, men det var olika lärare som kom och pratade med oss om hur man pluggar på olika sätt och lite om gymnasiet och sånt. Och sen var det hk då :)
Skön dag!

Runt fyra ska jag gå till Carro för att klippa Bella, sen läre jag ta tag i alla läxor vi har, engelska på torsdag, engelska, spanska och so prov på fredag och jag har inte gjort nåt av det...
Önska mig lycka till!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0