Have you ever done something you can’t change? Something you can never rearange?

I have

Hej igen :)

Jag har sjukt tråkigt och det är ingen hemma heller, mamma och Calle är i stan på fotbollsmatch men dom borde komma hem snart :)
Jag sitter i sängen med datorn och kollar lite bloggar och spelar wordfued, så sjukt kul!

Kollar på blocket efter onepiecar (hur man nu böjer det?) jag vill verkligen ha en men dom är så sjuuukt dyra och jag måste betala själv, sen vill jag inte ha en svart eller nå heller dom är så tråkiga, hehe, jag vill ha en rosa eller lila ;Å

Men asså ja måste säga en sak att jag tycker det är sjuukt töntig när vuxna går runt med såna, jag fattar om man är i min ålder eller lite äldre/yngre, men lixom 30-40 åringar som går runt i såna eller knäpper ego kort och lägger ut på internet? Njaava? Tycker det är lite töntigt faktiskt. Ledsen om det är nån som har en sån, men det är min åsikt iallafall :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0