Grym kväll :D

Hej :)
Jag har precis vaknat och sitter i sängen med datorn, egentligen skulle jag kunna sova tio timmar till så trött är jag..
Hade iallafall en grym kväll med underbara människor igår! Går inte att beskriva kvällen, men det var grymt, jag har världens bästa kompisar! Ska dra mig in i duschen snart för att bli lite piggare, sen tar jag fem över tolv bussen in till stan med Jesper och Andreas för att köpa godis och sånt och ikväll in till marknan igen för att göra om gårsdagen med världens bästa människor!
Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: elvina

ja eller hur,skulle ha gjort det istället!:)

2011-09-10 @ 16:08:07
URL: http://evvetano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0