Cause you're in my life now, bitch

Haha, jag och Evve kollade på A nightmare on elm street nyss ;)
I skolan idag har det inte hänt nånting, mentortid, so, lunch, slöjd, engelska, språk ifall nån ville vet det :)
Vi slutade skolan halv fyra då gick jag hem med Evve som hade varit med på franskan medans hon väntade på mig.
När vi kom hem kollade vi som sagt på A nightmare on elm street, riktigt läskig film, blev riktigt skrämd några gånger, vi började kolla på en annan av dom också, men den var jättedålig så vi stängde av efter ett tag.
Nu har hon nyss åkt hem och jag ska väl sitta här ett tag sen ska jag sova, för jag är nå sjukt trött och halv ont i huvet har jag också ;/
Imorgon ska jag till Carro och klippa Bellis efter skolan.
Även att jag och Evve inte fick byta praoveckor, så nu har jag liiite problem igen, jag vill inte åka till Stockholm själv med tanke på att jag inte hittar där...
Aja, bara att hoppas på att det löser sig!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0