Tråkigt inlägg!

Hejhej!

Nu är jag på bättre humör! Har pluggat no en timme idag, så jag kan de mesta av de vi skulle kunna nu.
Och svenskan är jag också rätt så säker på, bara matten kvar nurå, men de går nog bra!

Efter den här veckan är det två veckor kvar sen åker vi!!!!! SJUKT vad jag längtar!

Idag var jag i stan med mamma och Carina och köpte tapeter till mitt rum, så hoppas på att vi kan tapetsera på lördag när pappa är ledig.
Kommer bilder på de sen när de är färdigt.

Ja, annars då? Så himla mycket har jag väl inte att berätta, mer än att jag är sjukt trött och jag ska nog lägga mig i sängen och kolla på några big brother avsnitt tills jag ska sova.
Jag har laddat ner dom första avsnitten, jag började kolla vid avsnitt 10 eller nånting sånt, eller ah jag började väl kolla då, sen hoppade jag massa, jag kollade inte varje dag. Men ah jag ska iallafall kolla på dom avsnitten jag inte har sett.

Tråkiiiigt inlägg, jag vet, men jag har inget att skriva om.

Hörs!

Puss & kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0