Tråkig söndag!

Hejhej :)

Jag hatar söndagar! Så sjukt långtråkiga, den har söndagen har varit hur lång som helst.

Det började med att jag klev upp vid halv 10, sen åkte jag och Alice till Njutånger för att gå på gudstjänst... trodde vi, men när vi kom dit så var de låst och det var inga folk där.. så det var bara att vända och åka hem igen, senare fick vi reda på att den var på ett annat ställe i Njutånger, jättekul, verkligen...
Nu struntar jag i gudstjänsterna, finns inte en chans att jag hinner gå på alla ändå.

När jag hade kommit hem så satt jag ute i solen i det underbara vädret, känns ju lite sådär att lämna Sverige nu när det är så varmt ute.. Sen vid två så kom Alice till mig då badade vi i poolen i en timme sen så gick vi upp och kollade på film, den dära skräckfilmen jag berättade om igår (som jag inte kommer ihåg namnet på just nu) fast den var inte alls lika läskig den här gången.

Vid halv sex så åkte hon hem och då gick jag ner och strök tvätten och sen åt vi mat.

Efter det har jag inte gjort nånting nästan, packat lite tills tisdag, städat mitt rum å sånt.

Just nu är jag väldigt rastlös, jag hade kunnat gå ut och springa ett varv runt Iggesund eller nåt. Men om 20 minuter så började Big Brother då håller det på tills halv 11, så efter det ska jag sova eftersom det är skola imorn.

Ajaa, hörs imorn!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0