Tillbaka!

Hej!

Förlåt att jag inte har bloggat på hela veckan, men jag har verkligen inte haft nån lust..

Tänkte dra lite snabbt vad som har hänt i veckan.

I måndags så var jag i skolan men sen var jag bara hemma, på tisdagen så gick jag, Alice och Roni till slingan och upp i skogen för att spela in en film om indianer till engelska grupparbetet. Tog väl sådär en två timmar eller nåt, för vi skrattade mest, men till slut blev de bra. På onsdagen så visade vi upp de för resten av klassen, sjukt pinsamt, men dom tyckte de var bra, sa dom iallafall, får väl tro på de då ;)
Sen efter skolan så stod jag och Rebecca nere vid mitt skåp också kommer de två stycken ifrån HT och frågar om dom får fråga mig en fråga, och jag blev helt chockad så jag hann inte tänka så mycket, så jag sa ja.. dumt nog.
Sen frågade dom nånting och knäppte kort, också sjukt pinsamt!

Efter det så följde jag med Rebecca till stan och red med henne, riktigt kul var de! :)

Idag så har jag inte gjort så mycket mer än att gå i skolan, tråkigt väder är det också, när vi hade idrott idag UTE så började de spöregna och jag ser att det regnar minst lika mycket nu också. Tråkigt!

Imorgon så ska ha vi tacokväll för föräldrar och släkt på skolan, bara min klass, för att samla in pengar till klassresan, så jag kommer hem efter skolan för att duscha å så, sen ska jag tillbaka dit vid fyra, sen blir vi nog där hela kvällen. Efter det så ska jag följa med Jesper hem, så det blir inget inlägg imorgon, det hinner jag inte.

Nu ska jag ta och kolla på ett avsnitt av Vampire Diaries.

Ha de bra!

Puss & kram





Här får ni två bilder på mina nya tapeter också! Fast själva rummet
är inte färdigt än :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0