Proooov -.-

Hejhej!

Jag borde egentligen plugga no nu, men de är så sjukt tråkigt och jag kan de mesta, sååå de får gå som de går imorn.

Den här dagen har varit sjukt tråkigt, först hade vi svenska och då fick jag och dom som inte hade redovisat göra de, så de är skönt att ha de gjort, gick ganska bra tror jag.

Sen så hade vi syslöjd och den lektionen är så gryyyymt tråkigt, förut var de bland den roligaste lektionen i veckan, när vi satt å pratade å hade jättekul... men mycket är förändrat nu.

Efter slöjden så var de avslappning och sen lunch - överkokta makaroner och skinksås, gick att äta iaf.

Sen så var de idrott och då kastade vi frisbee, astråkigt + att de var jätte kallt ute!
Efter de så var de so och den lektionen var väl okej, gick ganska fort faktiskt och sen spanska, aaaastråkigt ;O
Fast vi gjorde inte så mycket, skrev upp glosor och gjorde en hörövning sen fick vi gå.

Efter skolan så satt jag ute på parkeringen med Alice ett tag och väntade på hennes pappa som skulle skjutsa oss hem.

Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, kollat på big brother och pluggat lite.

Imorn är det fredag och sen helg, äntligen!

Jag är så sjukt trött på skolan, har inte alls nån lust att gå dit längre, de är inte bara skolarbetet, utan allt.
Känns som allt har förändrats så sjukt mycket på bara några veckor, de är inte alls samma sak längre...
Förut var det kul att gå till skolan och träffa alla, nu är de bara jobbigt.

Och jag vill bara säga, ifall nån från min klass eller nån annan läser det här så menar jag inget dumt alls, de är bara så jag känner och jag vet att de är fler som känner så.
Men jag älskar fortfarande min klass! :) <3

Ah, hörs!

Puss & kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0