Jordens undergång idag...?

Hejhej :)

Idag är det lördag.. men än så länge har jorden inte gått under, inte vad jag har märkt iallafall!
Hoppas på att det inte händer nånting inatt heller bara ;)

Igår så hade jag en riktigt rolig fredagskväll med Alice! Vi lagade amerikanska pannkakor som vi åt med sirap, grädde, hallon och jordgubbar, nå otroligt gott!

Efter det så kollade vi på The roommate och Insidious och den KAN vara den läskigaste filmen jag har sett! Sjuukt vad vi var rädda, fast det var ljust ute å allt. Men den var riktigt bra, en av dom bästa skräckfilmer jag har sett också, vill ni se en riktigt läskig och bra skräckfilm så kollade på den!
Till filmerna så åt vi resten av grädden, jordgubbarna och hallonen tillsammans med chokladkakor. GOTT var de!

Idag så har jag varit i stan och i Arnön med pappa, Calle och farfar. När vi kom hem så badade jag i poolen med Calle en timme, 32 grader! Känns inte som om det kommer bli så himla stor skillnad att komma till Turkiet faktiskt ;)

Nu ska jag snart gå och lägga mig för att kliva upp imorgon och gå på gudstjänst med Alice, sen så ska jag väl hem och kolla kläder å sånt, för snaaaaaaart åker vi! 3 Dagar! :D

Godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0