I won't let you..

close enought to hurt me..


Hej :)

Idag har jag och Rebecca varit riktigt duktiga och sprungit TVÅ varv i slingan + att vi har minskat tiden med sex minuter jämfört med förra året ;Å
Hahah, men sjukt jobbigt var de, även att jag typ förstörde min höft, nejdå, men jag vet inte vad jag har gjort, man känner typ nånting som hoppar när jag går + att det gör ont ;/

Annars då? Det har inte hänt så mycket idag, mer än att jag har varit i skolan, efter skolan så var jag Evve, vi kollade på The uninvited och sen gick vi till preem och köpte godis medans vi väntade på bussen.

Imorgon ska jag vara med Alva, så otroligt länge sen nu, jag saknar dig vännen!

Och gissa vad?! Imorgon så är det EN enda vecka kvar tills vi åker till Turkiet!! Nå sjukt vad jag längtar alltså! 
Även fast jag är livrädd, men det ska bli såååå kul! Och ni kommer nog få höra rätt så mycket om det den här veckan ;)

Nu ska jag kolla på gårdagens avsnitt av Big Brother och sen ska jag duscha och kolla på Big Brother igen, sen sova, sovmorgon imorn och sen träffa Alva :)

Puss & kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0