En vecka!

Hejhej!

Imorse vaknade jag av att det spöregnade, jättekul -.-
Det har regnat i flera dagar nu, fast är det sånt här väder nästa vecka i Sverige så blir jag glad (A för då missar vi inte så mycket, hahah.

Riktigt skönt med sovmorgon var de iallafall, jag kom till skolan kvart över nio och då hade vi matte.
Sen på son så kollade vi på film, sen hade vi bara bild och lästid i 20 minuter.

Efter skolan var jag med Alva, superkul som vanligt, verkligen jättelänge sen, jag har seriöst inte träffat henne sen halloween i höstas när vi var på boda borg, sjukt!
Ah, vi bakade kladdkaka och kollade på film som vanligt, vi kollade på Instängd (den heter nåt annat på engelska, men jag vet inte hur det stavas såå jag vågar inte skriva de ;P )
På en del ställen blev vi livrädd iallafall, även fast båda hade sett den förut, haha. Men jag har haft en jätterolig dag iallafall.

Nu ska jag lägga mig och kolla på ett avsnitt av Vampire Diaries och sen ska jag nog sova och drömma om Turkiet. Tänk att den här tiden om exakt en vecka så sitter vi på flyget! SJUUUUKT VAD JAG LÄNGTAR! :D

Hörs!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0