1 maj!

Hejhej!

Ska börja med att tacka alla för en otroligt grym kväll igår!
Vi var nog runt 18,19 personer på slutet, men de var ett grymt slut på världens bästa lov iallafall!

De började med att Jesper kom till mig vid fem ungefär och en stund senare så kom Evve också då gick vi till pappa och lämnade lite saker och sen så gick vi till Villagatan för att möta Patrik och sen ner till pizzan där vi mötte Rikard sen så åt vi mat och satt där ett tag, fast efter ett tag så blev de tråkigt så vi gick upp mot småvägarna och gick en låång väg hem till Patrik för att hämta raketer, men efter de så gick vi upp på Ankarmon.
Då var väl klockan sju, så vi gick ner på stranden och satt där i solen i flera timmar.
Senare så kom Jonas och Hampus också.
Senare så gick vi till preem för de var några som ville ha godis och när vi skulle gå därifrån så kom de fler personer, jag kommer inte ihåg alla, men Andreas, Roni och Johanna kommer jag ihåg iallafall, haha.
Sen så gjorde vi väl inte så mycker mer, eller jo när vi kom tillbaka då hade dom tänt den stora brasan så vi stog och värmde oss där ett tag, för när solen gick ner så blev de askallt.

Sen träffade vi fler folk, jag vågar inte skriva namnen på alla för jag kommer glömma hälften, men många var vi allafall.
Vid 10 så smällde dom raketer så då kollade vi på de och sen gick vi ner på stranden för att smälla dom raketerna vi hade med oss.

Ah, vi var där nere ett tag sen så gick vi upp mot restaurangen å de och satt där uanför, aaaskallt var de!
Vi satt väl där en timme eller nåt, men sen gick jag och Evve tillbaka till stranden för att leta hennes linsskydd till kameran och den turungen hittar en tjuga i trappan, haha.
Vi hittade inte hennes linsskydd iallfall så vi gick tillbaka till dom andra och då skulle Evve hem så, hon jag och Jesper gick till preem och väntade på hennes pappa. Sen så gick jag och Jesper hem till mig och kollade på film till två.

Har hört att dom andra var kvar där till ett, jag fattar inte vad dom gjorde där för alla hade ju gått därifrån vid 11 när vi gick hem, haha uuusch vad kallt :O

Haha, men en jättekul kväll var de!

Tyvärr har jag inga bilder, Evve har inte skickat dom än, men vill ni se så kan ni gå in på hennes blogg så länge!

www.evvetano.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0