Torsdag

Hej förlåt att jag inte har skrivit nånting... fast jag hade lovat.

Men jag har inte haft nån lust att skriva nånting och då blir de inte att jag orkar logga in och skriva, sen är de inge kul när jag inte kan fixa designen eftersom photoshop inte funkar, men jag ska försöka bli bättre.

Men jag tänkte att jag hoppar över allt som har hänt den tiden jag inte bloggade och börjar om nu istället, annars blir det så mycket.

Fanns egentligen har jag väl inte så mycket att skriva om, de har inte hänt nånting förutom de vanliga, skola, läxor, prov, kompisar, tjafs, de vanliga alltså.

Jag kan ju säga att jag hade ett jättebra sportlov iallfall, jag åkte slalom två gånger en gång i Järvsö och en gång i Hassela också var jag med Alice å sånt.

Idag har jag varit med Evve, vi började kolla på Paranormal Entity (vet inte riktigt hur det stavas) men sen började den hacka, eller allt stängdes av så då satt vi bara vid datorn och kollade på facebook tills hon skulle hem.

Nu ska jag ta och kolla på Big Brother, jag är så glad att jag är klar med allt skolarbete, de är lätt värt att sitta och jobba på lovet nu kan jag ju säga, de var sjukt mycket innan lovet, spanskan, son, svenska och no, men nu är jag klar med allt de.

Puss & kram


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0