Lördag

Hej (:

Underbart väder de är ute idag! Hoppas det fortsätter så all snö försvinner.

Jag har nyss kommit hem från en sväng i stan med Alice, mamma och Agneta, vi skulle boka resa till Åland som vi åker på den 27 mars! men det var stängt, så det blev en sväng på stan istället, jag köpte inget, jag måste börja spara pengar nu när resan till Turkiet närmar sig.

Igår var jag och Alice hemma hos pappa och hade "filmkväll" eftersom han jobbade kväll.

De började bra vi hade jätte kul tills vi kom tillbaka från Carro efter att vi hade lånat filmer och margarin av henne, då råkade jag klämma Alice lillfinger i dörren, hon hade sitt finger vid gångjärnen på dörren och jag såg inte de så jag stängde, som tur var så smällde jag inte igen den, då hade nog hennes finger gått av, men hon har världens blånagel idag och de ser väl inte sådär jätte mysigt ut.

Förlåt älskling <3

Jag bakade en kladdkaka för att gottgöra henne sen låg vi i soffan och kollade på tv och åt kladdkaka med glass resten av kvällen, till ungefär 11, sen gick vi hem till henne för att sova där.

Nu sitter jag här men snart ska jag göra mig klar för att åka till Lingarö för att vara barnvakt åt Alva och Hugo medans Karin och Matthias är på fest.
Blir en mysig kväll med gullungarna!

Ha en bra lördagskväll så hörs vi imorn!
Puss & kram


Tycker ni att de ser äckligt ut så kan jag ju säga att de ser ännu värre ut idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0