Åland imorn!

Godmorgon!

vill börja med att säga till Maja, börja läsa en blogg du gillar istället för att klaga på mig, de här är min blogg och jag bestämmer väl själv när jag ska blogga och vad jag ska skriva om.
Nejdu tjejen nu räcker de ;)


Idag ska jag in till stan med Alice en sväng och kolla på lite kläder, för snart åker vi ju till Turkiet!
Ska även köpa en ny mascara eftersom min är helt slut.

En annan sak jag inte har berättat för er är att imorgon åker jag till Åland med Alice, mamma och Agneta!
Grymt kul ska de blir! Och de kommer ju massa bilder därifrån när jag kommer hem.

Men nu måste jag gå och göra mig klar om vi ska hinna med bussen.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0