Sommarlooooov!

Hejhej!

Jag vet att jag är dålig på att blogga, men jag är rädd för att det kommer vara såhär nu i sommar, för jag har verkligen ingen lust att sitta inne vid datorn när det är sommarlov, men nåt inlägg ibland blir de iallafall.

Ah i fredags var det skolavslutning, jag och Rebecca gick till skolan en timme tidigare och kollade på lågstadiets avlutning och sen var det våran och det var väl inte sådär jättekul, tror det tog en och en halvtimme. Och att sitta på träbänkar i stekande sol så länge är inte så kul. Menmen det gick iallafall. Efteråt så åkte jag, mamma, Lars och Calle in till stan och fikade. Känns som att jag har skrivit om det här en gång redan..? Dåligt minne... men aja ni får väl hoppa över att läsa de här isåfall ;)

Igår så gjorde jag ingenting, var hemma bara och satt ute i solen men på kvällen så gick jag och mötte Alice då gick vi upp till preem och köpte mjukglass sen gick vi en sväng på ankarmon och efter det så satt vi utanför preem och pratade ett tag, senare så gick vi hem till henne och tog med cola och chips ut på hennes bro, sen satt vi där i solen och bara pratade i flera timmar, supermysigt!
Älska svenska sommarkvällar! Syns med alla mygg bara...

Idag så har jag blivit konfirmerad! Äntligen, efter nästan ett år så är det äntligen slut, konstigt bara att det känns som jag kommer saknar det litegrann. Konfirmationen gick bra iallfall, lite segt bara, men världens längsta psalmer och nattvarden, fyyyy vad äckligt det var ;O

Efteråt så åkte vi hem till pappa och fikade tillsammans med Karin, Matthias, Alva, Hugo, Mia, farfar, morfar och Inger. Jag fick pengar, smycken, tvål och hudpeeling och ett objektiv till kameran, sjuuukt vad glad jag blev över det! :D

Men den roligaste presenten jag fick var nog från Karin å Mia å dom, det var en bild på mig som fotografen i Turkiet knäppte sen hade han lagt in den i en ram å så. Karin och Mia ville att jag skulle köpa den men jag vägrade, men innan vi åkte så gav han alla dom bilderna till Mia, gratis. Och nu hade dom skrivit ut den bilden och ramat in den och gissa vad jag fick i present då? hahah, lite kul tyckte jag de var ;)

Ah, annars då? På tisdag åker jag ut till Arnön, till våran stuga, tillsammans med Alice, Rebecca, Haav och Andreas, vi blir där tills på torsdag eller fredag och då kommer jag inte ha nå internet.

Men nu måste jag gå ut med Hobbe.

Tyvärr blir det inga bilder idag, då jag är så dum så jag lämnade kameran hos pappa. Men jag ska försöka lägga in dom imorgon, då blir det bilder båda från skolavslutningen och konfirmationen!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0