The leaves were golden..

when i kissed your lips goodbye, you whisper please, remember me

Åååh vad irreterad jag blir! Skrev nyss ett långt inlägg också försvinner alltihop!
Aja, jag börjar väl om igen då.

Hejhej.

Underbart väder idag också, kanske sommaren äntligen har kommit till Iggesund!
När det är typ en månad kvar av sommarlovet, men jag ska inte klaga!

Idag åkte vi till Arnön, för att jag skulle låna skor av Karin tills imorgon, och dom var där ute. Träffade även Rickard och Zara som var där, kul.
Jag lekte lite med Alva och Hugo, eller lekte och lekte, vi letade efter vårat försvunna kubbspel, som var helt borta :S
och kastade lite frisbee, fikade och satt ute i solen bara. Sen gick jag Alva, Hugo och Zara ner till vattnet nedanför stugan, där blåste de nå otroligt, ganska skönt i början eftersom det var så varmt, men efter ett tag började man frysa. Även att det hade blåst upp döda småfiskar på stranden och när Alva mosade en av dom kom det ut massa rom, äckligt!

När vi åkte hem så åkte vi in på dollar och handlade lite. När vi kom hem så satt jag ute i solen och när Calle och Kevin hade badat klar så tog jag Calles maddrass och la mig i poolen och flöt på den, härligt!
Annars har det inte hänt så mycket idag. Nu ska jag kolla på Bring it on och sen ska jag nog sova.
Imorgon blir det Hudikkalaset med Evve! :D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0