Grym kväll/natt

Hejhej!

Hade en sjukt grym kväll/natt igår!

Vi åkte in till stan vid fem kanske, sen satt vi utanför Rådhusparken och pratade ett tag tills Madde och André kom, Evve har ju inte fyllt 15 än, och även om vi antagligen hade kommit in ändå, så kändes de säkrare att gå in med dom än att inte komma in alls.
Var väl inte sådär superkul där, ganska litet och det fanns inte så mycket att göra. Men vi kollade på när Teresia och en till tjej från Hudikteatern sjöng också var det några fler. Sen vid tio så kollade vi på Tove Styrke och det var rätt bra. När hon hade sjungit klart var klockan elva och då hade vi inget att göra så vi tänkte gå till Donken, men när vi kom dit så var de stäng så då gick vi till Statoil och köpte Ben&Jerry glass istället, sen satt vi utanför där rätt länge.
De var inte så kul inne vid Rådhusparken, men sen.. haha går inte att beskriva, men sjukt kul vare!
Vi tog 20 över 12 bussen hem och var väl hemma vid ett eftersom vi måsta gå också. SJUKT vad ont i fötterna jag hade/har! När vi kom hem så fyllde vi badkaret med vatten också tog vi in Evves dator och låg där och kollade klart på den femte Saw filmen, som vi somnade till sist vi skulle se den. Fast det slutade med att vi satt och pratade, hahah va underbart de var, tänkt om det kunde hända på riktigt också! :D Vid halv tre, tre så gick vi och la oss och sen sov vi till ett idag när Evves telefon ringde, eller jag vaknade lite tidigare. Men vi klev iallafall upp då.

Sen satt vi ute vid poolen bara för Evve skulle hem vid två.

Annars har det inte hänt så mycket idag, har varit rätt seg efter gårdagen, men de vare värt!

Nu ska jag kolla på nån film och sen sova.

Puss!

Tyvärr har jag inga bilder, för man fick inte använda systemkameror där inne och jag hade så lite batteri i min mobil så jag ville inte använda den kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0