Gocart!

Hejhej.

Ledsen för dålig uppdatering igen.. Men Olivia har varit här sen i fredags så jag har inte haft tid att skriva nånting.

Vi har inte gjort sådär jättemycket, vi var och såg baksmällan 2 på bio också har vi varit ute i Arnön en dag, annars har vi bara varit hemma och badat och kollat på film.

Imorgon så ska vi skjutsa hem Olivia till Gävle, också sover vi där allihopa (jag, pappa och Calle) och på lördagen så åker jag, pappa, Calle, Olivia och Micke till Stockholm för att gå på Gröna Lund, sen lånar vi Mias lägenhet och sover där till söndag, på söndag kan vi väl förhoppningsvis gå på stan en sväng innan vi åker hem.
Ska bli kul iallafall. Egentligen skulle vi ha åkt till Leksand med Erik å Carro å barnen, men Erik måsta jobba så vi fick avboka ;/

Men nu måste jag sluta och gå och göra mig klar för snart kommer pappa och Calle och hämtar oss å då ska vi in till stan och köra gocart.

Hörs!

Puss




Gammal bild, sen förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0