Tillbaka!

Hejhej (:

Nu hoppas ja att min dator tänker funka har ingen lust att lämna in den.

Men jag ska inte tjata mer om de nu.

Igår fyllde jag år, först så kom mamma och Calle och sjöng för mig innan jag gick till skolan, sen så var jag i skolan till halv fyra när vi slutade.
Sen så gick jag hem med Patrik och Jesper, när jag kom hem så åt jag tacos med pappa och Calle, sen så kom mamma och Carina, av mamma pappa och Calle fick jag biobiljetter, ett sånt där presentkort (eller vad säger man?) kajal och foundation och ett linne, jag fick inte så mycket av dom eftersom jag har fått ålandsresan också.
Senare så kom farfar, Madde och morfar och Inger.
De kom inte så många eftersom de blev så sent, men dom skulle komma någon annan dag isället.
Jag fick iallafall 500 kr och godis av farfar, 200 av morfar & Inger och ett presentkort på Gina tricot av Madde.
Och av Calle så fick jag en hårtork, lika som dom har använt i desperate housewifes tror jag, jätte bra var de iallafall också fick jag godis.
Så jag är jätte nöjd!

Idag så har jag varit med Alice, eftersom hon var sjuk igår och inte kunna följa med mig hem så bjöd hon mig på hennes otroligt goda kyckling och sen gjorde vi marängswiss.
Av henne så fick jag en plånbok och ännu mer godis (:

Pappa hämtade mig där vid 8, sen så har jag duschat sen satte jag mig här.

Nu ska jag vänta på att Patrik ska duscha klart så han kan skriva engelskaglosorna till mig och sen så ska jag sova.

Imorn har vi hk prov också och jag glömde böckerna i skolan och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska kunna, fast jag är inte ensam om de har jag märkt, de är ingen som vet...

Och sen vet jag inte vad de är för fel på min blogg heller, headern syns ju inte :S
Jag ska försöka fixa de nån dag, men just nu så orkar jag inte, så de får se konstigt ut ett tag nu.

Puss & kram




Tänkte även uppdatera några gamla inlägg med bilder nu, så ni kan ju kolla där om ni vill (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0