sista inlägget?

Hejhej :)

Antar att de här blir mitt sista inlägg tills nästa gång jag kommer till pappa..
Jag åker till mamma imorn, men kanske att sladden pappa har beställt kommer till veckan, så då kanske jag har en dator ändå, hoppas bara att den passar den här gången.

Och angående den där listan så tänkte jag att jag väntar med den tills jag har fått min dator igen, för de blir lite roligare om jag kan lägga in bilder.

Idag har jag varit ute och gått med Alice och hundarna, i regnet, ja, de har faktiskt regnat idag, både jag och Hobbe var jätte blöta när vi kom in igen, men skönt var de.

Annars har jag inte gjort nåt speciellt, spelat sims och städat mitt rum.

Nu ska jag snart stänga av datorn och gå upp och packa, sen ska jag sova för imorn är de ju skola igen.

Orkar verkligen inte, har inte alls nån lust att gå.

Ah, men vi hörs väl... nån gång.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0