Ny säng?

Hejhej :)

Vilken otroligt tråkigt lördag de har varit måste jag säga.

Jag har inte gjort nånting annat än att sitta vid datorn idag, imorn ska jag försöka få med mig Alice ut och gå, känner att jag vill komma ut när jag bara har suttit inne hela helgen.

Jaa... har väl inte sådär jätte mycket att skriva om, på måndag ska jag klippa mig och färga håret, eller ja, utväxten iallafall, skönt ska de bli.

Nu ska jag leta efter sängar eller madrasser tror jag.

Jag ska ju få en ny säng hos mamma, om jag hittar nån som inte är för dyr, men jag tror inte jag vill ha en hel säng, utan bara själva madrassen, fast då ska den vara ganska tjock så de inte blir som att sova på golvet, får se om jag lyckas hitta nån sån, annars ska jag nog ha ben på den också en sån där sängkappa eller vad de heter, så de ändå ser ut som om den ligger på golvet.

Får väl se hur de går med de.

Föresten tänkte jag börja med den där listan igen snart, får se om jag kanske börjar med de imorgon.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0