Jag vill ha sooommar!

Hejhej :)

Idag har jag varit i skolan som vanligt, de hände inget speciellt idag, som vanligt bara, förutom att vi har prov på hkn,idag och nästa vecka, och de kommer gå sämst känner jag.
Jaja, inget jag kan göra nåt åt, bara att hoppas på att de går bättre nästa gång, jag har ingen lust att få IG i hemkunskap faktiskt...

Efter skolan så gick jag hem med Alice, Patrik och Jesper och jag måste säga guuud vad kallt de är ute, jag höll på frysa ihjäl när jag kom hem, nu vill jag ha sommar.

Ja, annars har de nog inte hänt så mycket idag, pappa har gjort om min dator, så nu är den jätte snabb + att jag har windows 7 nu, typ 1000 år efter alla andra, men jag är glad iallafall.

Nu ska jag plugga lite spanska och sen ska jag nog sova.

Hörs imorn.

Puss & kram




Jag vill ha sommar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0