Ingen dator!

Förlåååååt för superdålig uppdatering!
Men min dator har gått sönder, eller sladden som man laddar den med, den är lixom helt slut nu, så den går inte att använda, så därför har jag inte haft nån dator på hela veckan.

Pappa har beställt en ny, så jag hoppas den kommer idag, annars blir de ingen uppdatering förns till veckan när jag ska till pappa och kan låna hans dator (som jag gör nu)
De funkar ju inte att mobilblogga heller, nån som kan hjälpa mig med de?
För jag fattar inte vad de där för fel, de går att logga in och allt, men sen när man ska börja skriva så händer ingenting, de ända som händer är att den där rutan som man skriver i blir orange sen vit igen, men de finns inga bokstäver... de konstigaste är att de går ju att skriva rubrik...

Ajaa, nu vet ni varför jag inte har skrivit nåt iallafall.

Ha de bra.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0