Gardiner?!

Godmorgon :)

Själv så vaknade jag vid 10, fast jag klev inte upp förns vid halv 11 eller nånting.

Tänkte ju vara med Alice idag, men hon är sjukt, så istället stannar jag hemma och städar mitt rum, känns som de behövs faktiskt.

Och jag måste bara berätta en sak som hände nyss, för ett tag sen så höll jag och pappa på leta efter mina gardiner som jag brukar ha, jag bytte när de var jul, men sen tänkte jag byta tillbaka, men vi hittade dom inte, vi letade igenom hela huset men dom fanns ingentstans.
Så han fick åka och köpa nya, för de ser ju lite konstigt ut utan.
Och nyss så öppnade jag min gamla adidas väska, och vad tror ni inte ligger där då?!
Jaa.. mina gardiner!
Jag hade ingen aning om att jag hade lagt dom där...

Så nu har jag två par gardiner, haha :)

Men nu ska jag ta och klä på mig och gå ut med Hobbe, sen ska jag fortsätta städa.

Hörs ikväll!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0