En lista...

Hejhej (:

Jag har inte helt klar med designen, jag ska ha en annan header, men jag har inga bilder och min dator är så otroligt seg så de får bli en annan dag.

Jag tänkte ta med mig Calle & Hobbe ut i snön imorn och knäppa lite kort, så kanske jag kan fixa de sen.

Jaa, idag har jag inte gjort speciellt mycket, spelat Mario med Calle, också var Madde hit en sväng förut också.

Jag har inte så mycket att berätta faktiskt, men jag tänkte att jag skulle härma Evve lite och göra en sån här lista

Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Något jag saknar
Dag 3 - Mina syskon
Dag 4 - Bästa låtarna just nu
Dag 5 - Mitt Favortigodis
Dag 6 - Jag vill åka till...
Dag 7 - Mina favoritskor
Dag 8 - Det här åt jag idag
Dag 9 -  Det här får mig att må bra
Dag 10 - Min favoritresa
Dag 11 - Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med.. 
Dag 12- Något som är viktigt för mig
Dag 13 - mitt favoritminne

Dag 14 - 
 ?
Dag 15 - Favoritmotto
Dag 16 - något jag önskar jag gjorde mer
Dag 17 - Lite random bilder
Dag 18 - Det här får mig att gråta
Dag 19 - Min Favoritplats
Dag 20 - De kläder jag triv bäst i

Så vi får väl se hur de går, tänkte börja med de första efter de här inlägget iallafall, så jag slutar nu, så hörs vi snart.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0