Duktig! :D

Hejhej :)

Blir ett ganska sent inlägg ikväll, egentligen borde jag väl gå och lägga mig om jag ska orka kliva upp imorn, men jag är inge trött alls, så jag skriver väl lite nurå.

Känner att jag har varit rätt duktig idag faktiskt, först så har jag städat hela mitt rum, dammat och dammsugit och bytt sängkläder, fast jag glömde bort att skura haha.
Sen så har jag strykit alla kläder som hängde i torkskåpet också har jag målat en av mina hyllor som jag har i mitt rum, ska måla den andra också sen.

Också har jag packat och tripplat håret, haha (:

Nu ligger jag i sängen med datorn och Bellis och pratar med Alice och Patrik på msn.

Imorn är de skola igen och sen ska jag klippa mig och färga håret, äntligen!

Men vi hörs imorn.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0