Dålig dag!

Hejhej :)

Måste börja med att säga att jag vill ha tillbaka min dator nuuuu!
Nu får den där sladden ta och komma tycker ja.

Och de där med att de skulle bli kul att börja skolan igen, jag tar tillbaka de.

Asjobbig dag har de varit, med dryga lektioner, en del människor jag inte har riktigt lust att träffa just nu..
och även att jag inte hade en aning om att de var idrott idag, så jag och typ halva klassen fick gå först till bruket och sen upp till ankarmon och tillbaka till skolan igen, jag höll på frysa ihjäl ;O

Sen har jag varit vaken sen kvart över fem också, de gör ju inte nånting bättre, de ända bra var att vi fick slippa non sista timmen för Barbro var på nåt möte.

Nu ska jag kolla på Familjen annorlunda tror jag, och efter de ska jag SOVA!

Tyvärr så blir de inga bilder idag heller, eftersom jag inte har min dator där jag har alla bilder -.-

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0