Dag 2

Något jag saknar:

De finns väldigt mycket som jag saknar, men de jag saknar mest är nog tiden när jag var liten.

Alla sommrar ute i stugan med farmor och farfar och alla personer jag var med då.
Dom jag var med då har blivit så otroligt förändrade allihopa, jag har faktiskt inte kvar nån kompis sen jag var liten. De är väldigt tråkigt, men så är de.

Men alla minnen jag har kommer jag alltid ha kvar och dom är underbará, en del saker kommer jag ihåg så himla väl, tillexempel när jag och Hanna lekte att vi åkte båt med farfar varje gång han kom till oss.
De är saker jag saknar och som jag aldrig kommer glömma.

Jaa.. de är en del av de jag saknar iallafall.

 


Kommentarer
Postat av: hääänaahh

<3

2011-01-05 @ 11:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0