Dag 1

Om mig:

Jag heter Sanna och är 14 år, jag fyller 15 om tre veckor.
Jag bor i lilla Iggesund som ligger utanför Hudiksvalll, jag har en brorsa som heter Calle.

Jag har två katter som heter Disel och Bella, en hund som heter Hobbe , en kanin och några fiskar, typ två tror jag, haha.
Fast de är bara katterna som är mina, kaninen är Calles och resten av djuren delar vi på.

Mina föräldrar är skild, så jag och Calle bor varannan vecka hos dom.

På fritiden så brukar jag vara med kompisar, spela sims eller kolla på film.

Jag älskar att kolla på film, och jag tycker om att fotografera också, fast jag brukar inte göra de så ofta längre, men jag har börjat tycka de är kul igen nu.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska berätta, men de var lite om mig iallafall.




Haha, ah lite bilder, dom första är från 7an och dom två sista från 8an, skillnad? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0