CPDATOR!

Hejhej! :)

Nu ska jag berätta lite om vad som har hänt under tiden jag inte har bloggat, för nu har jag mer tid.
Eller ja, en halvtimme iallfall, jag hatar min cpdator som inte kan ladda fast jag har en helt ny sladd!

Jaja, faktiskt så har de inte hänt nånting i veckan, i onsdags var jag i stan med Alice, sen följde hon med mig hem en stund.
I fredags så hade jag och Alice filmkväll hemma hos pappa, vi gjorde kyckling och strips och kollade på film, vi kollade på 13 snart 30 och en till, men jag kommer verkligen inte ihåg vad den hette, skräck var de iallafall tror jag.

Igår så var jag hos Rikard tillsammans med Alice, Rebecca, Patrik, Jesper Haav, Jesper Norrby, Andreas, Roni och Albin.
Grymt kul var de, vi kom dit vid sju sen gick vi inte därifrån förns fyra imorse, men en riktigt kul kväll/natt var de.

Sen sov jag hos Alice, vi vaknade vi 11 imorse, så jag har sovit ungefär 6 timmar inatt, resten av dan så har vi allfall bara legat i soffan och kollat på film.

Sen har jag hjälpt mamma att baka, för imorn så fyller jag 15!
Sjukt egentligen, lixom nästa år får jag börja övningsköra :O

Men nu känner jag att min dator kommer stängas av igen snart, så nu vågar jag inte skriva nå mer.

Så sjukt trött på de här nu, jag vill ha en dator som funkar, så jag kan blogga som vanligt och hinna lägga in bilder!

Ajaa, ska se om pappa kanske kan fixa den imorn.

Ha de bra så länge.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0