Söndag

Godmorgon!

Idag snöar det, vädret är verkligen konstigt, i början av veckan var de supervarmt och jätte soligt, sen blev de
snöstorm, då gick de knappt att gå ut, sen blev de jätte fint igen dagen efter, och nu snöar de igen.

Ajaa, jag längtar till sommaren kan jag ju säga!

För ett tag sen var jag ute med Hobbe, och nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik, om nån timme ska jag ringa till pappa och be han hämta mig, vi är ju hos pappa egentligen, men han skulle spela igår kväll, så då sov jag och Calle hos mamma istället.

Jag ska verkligen bli bättre på att blogga och lägga in bilder, satt och kollade på min blogg nyss och den är inte speciellt fin, jag har ju sagt att jag ska fixa den, men jag har inte haft nån lust, men jag SKA ta och göra de nån dag, de lovar jag!

Nu ska jag ta och äta frukost eller nånting, ni får en bild på mig, Alice och Rebecca så länge, fina vi är va? ;)





Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0