Skidor!

Hejhej!

Idag så har jag varit i skolan som vanligt, fast vi har faktiskt inte jobbat så mycket idag, inget alls egentligen.
Första timmen så hade vi mentortid, sen skulle vi haft matte men då skulle de komma någon och prata om vad som kan hända om man begår ett brott, så vi fick lyssna på det tillsammans med 8a i ungefär en timme och efter de var de engelska, jag kom på att vi jobbade ju på engelskan, vi fick fortsätta jobba i workbook.
Efter engelskan så var det lunch, pannkaka, så de gick att äta idag iallafall.
Efter lunchen hade vi so och då satt vi mest och lyssnade när Brentan pratade, sen skulle vi läsa några sidor på slutet.

Sen så hade vi idrott och då skulle vi åka längdskidor, eftersom Alice och Rebecca redan hade åkt så tänkte jag åka med Patrik istället, men sen så skulle dom åka ändå för dom ville inte gå, men jag gick iallafall med Patrik hem till han och hämtade hans skidor sen så gick vi upp på Ankarmon och åkte skidor där, på vägen så mötte vi Rebecca och Alice som hade vänt och åkt tillbaka, vi åkte inte så jätte långt, men guuuud vad jag skratta, hahah.

Sen snöpulade jag han också medans vi väntade på pappa, de var nog de bästa på hela dan!

Pappa kom och hämtade oss, Patrik åkte med oss till Alice för vi skulle dit och hämta henne för jag skulle vara med henne idag.

När vi kom hem så gick vi upp och kollade på kattungarna, så sjukt söta!
Och dom här ska jag ha i 12 veckor, kommer ju bli nå otroligt svårt att lämna bort dom sen.. :/

Ah sen så satt vi vid datorn och lyssnade på musik och laddade ner saker till sims, sen så kom dom och hämtade henne vid fem, då spelade jag sims ett tag och sen har jag suttit uppe med min dator bara.

Imorn så ska jag och Alice till mamma för hon jobbar kväll, då ska vi äta tacos, fast med kyckling istället för köttfärs och sen så ska jag sova hos henne, och på onsdag har vi friluftsdag på ankarmon, så vi hörs väl på onsdag.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0