Ingenting som funkar!

Jag hatar allt tekniskt just nu!

Lixom de är fel på allt just nu, först så har ju inte min dator sladd funkat på säkert 2 veckor, och sen när pappa fixar den så funkar såklart inte internet då, de är tydligen nåt fel på mammas modem så vi har inget internet här, jag lånar morfars trådlösa just nu bara så jag kan plugga spanska, men han ska ha tillbaka de imorn.. så tyvärr vet jag inte när jag kommer kunna blogga igen!

Och inte nog med de, så har även min mobil gått sönder, jag kan inte ta emot sms på den längre... de slutade funka igår, så när jag bytte mobil imorse så fick jag typ 1000 sms som inte hade blivit skickade, så nu måste jag lämna in den på lagninge å, kul -.-

Ingenting funkar just nu!

Men i veckan har de inte hänt nåt speciellt, jag har bara varit i skolan och sen varit hemma.

Men jag bloggar väl när jag får tillbaka internet, för just nu har jag inget att skriva om heller :)

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0