Dag 14

Eftersom man fick skriva vad man vill på dag 14, så berättar jag väl om min dag idag då.

Det började med att jag vaknade halv 10 av att mamma väckte mig, sen klev jag nog upp vid 10 ungefär.
Då gick jag ut med Hobbe och när jag kom in så åt jag frukost sen klädde jag på mig och sminkade mig.
Vid halv 11 så åkte vi och hämtade Alice, för då skulle vi på konfirmationen i Njutånger, det började med gudstjänst och de är verkligen supertråkigt!
Jag och Alice fick nå skrattanfall också, så dom tyckte nog mest vi var dryg, hahah, sjuka människa säger jag bara, men jag älskar dig ändå :)

Efter gudstjänsten så gick vi till nåt hus då skulle vi ha "riktig" konfa, vi började med att äta korv, eller alla utom jag och Alice eftersom vi inte äter korv.
Sen kollade vi på nån film om Jesus, och de var nog den tråkigaste filmen jag har sett, jag somnade nästan, såg nog halva bara.

Efter filmen så satt vi och prata ett tag och sen så fick vi sluta.

Då kom mamma och hämtade mig och Alice, sen så åkte vi hem och då gjorde jag engelskaläxan med Patrik på skype.

Sen åt jag mat och gick ut med Hobbe.

Och nu sitter jag vid datorn, och nyss så ringde pappa och berättade att Disel har fått kattungar ;O

Är de nån som vill ha så säg till!!!!!

Hörs!

Puss & kram



Hittade en bild på mitt hår och som Alice hade knäppt, här ser ni hur rött de är ;O

                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0