Alla <3 dag

Hej igen!

Idag är det ju alla hjärtans dag, har ni gjort nånting speciellt till nån ni tycker om, eller bara ändå?

Själv har jag inte gjort nånting, varför ska man fira de egentligen för undrar jag... bara onödigt!
De var en bra dag i skolan iallafall, vi slapp alla lektioner, istället så har vi fått läst och ritat dom första timmarna, och sen fick vi fika och kolla på film sista timmen innan vi gick hem.

Alice och Rebecca dissade mig och gick upp till Ankarmon och åkte skidor isället, vi skulle haft de på idrotten idag, men som sagt så hade vi ju inga lektioner, så de blir nästa vecka, men dom som ville fick åka, jag hade väl kunnat åkt jag också, men jag hade ingen lust med de.
Istället stannade jag på skolan och kollade på P.S I Love You med killarna (:

Dom satte på en film i varje klassrum sen så fick man välja vilken man ville se.

Efter skolan så gick jag hem och åt tacos och sen hade mamma köpt fika som vi åt efter maten.

Så det har ju varit en rätt så bra dag ändå måste jag ju säga.

Nu ska jag vänta på att Patrik har ätit klart sen ska jag prata med han på skype, fast egentligen borde jag plugga so, eftersom vi har prov imorgon.

Varför ska vi behöva lära oss så mycket om islam för... jag har inte direkt några planer på att bli muslim...

Aja, avslutar med en bild på mig och Alice.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0