Wonderwall!

Jag var ute med Hobbe nyss och när vi var på väg in igen då började det åska asmycket, lite halv läskigt att vara ute själv då, jag tycker det är rätt mysigt med åska, om man är inne, men som sagt inte ute helt själv när det är jättenära en.

Hihi, en annan rolig sak, på musiken idag så skulle vi sjunga och då började våran lärare sjunga Wonderwall och spela gitarr till å ja ba, men den här låten har ju Ulrik sjungit :D Eller jag sa det inte högt, men jag sa det till Rebecca och Olla, haha lite kul tycker jag, det fick mig på bra humör iallafall! :)

Nu ska jag ladda ner nån film som jag kan kolla på sen, känns som jag har sett alla filmer i hela världen snart, har ni förslag på nån bra film så säg till!

Hörs sen!

Puss


Videon måste vara iallafall två år, hihi så sööööt! :D
Helt sjukt att det har gått två år sen lilla melodifestivalen, och jag har följt han hela tiden! ♥

Kommentarer
Postat av: elvina

haha,jaha,det gjorde inte det när vi var där och då ösregnade det redan här :o

2011-08-31 @ 20:23:16
URL: http://evvetano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0