We kill for lies, murder our love to save our pride

Hejhej!

Blir ett snabbt inlägg idag för jag vill sooooova! Nå otroligt trött :)

Skolan idag var som vanligt, på lunchen gick jag, Rebecca och Alice hem till Rebecca för att äta lunch där, vi gjorde sallad och åt bröd till, supergott!
På idrotten spelade vi brännboll och jag var MED, första gången sen typ femman tror jag, duktigt ;)

Vi slutade halv tre då gick jag och Alice hem till mig för att vara med Hobbe eftersom mamma jobbar kväll, vi gjorde amerikanska pannkakor som vi åt med hallon,blåbär, sirap, grädde och sylt, gott vare!
Sen har vi bara suttit och pratar, tjejsnack typ ;) Behövdes efter tio veckor med bara killarna, haha närå skoja bara, men det var längesen vi pratade riktigt nu, så det var skönt :)
Vi var även ute och gick med Hobbe en halvtimme i det varma vädret! Jag kom hem runt halv åtta nån gång, sen har jag duschat och spelat sims men nu ska jag gå och sova, långdag imorn, ända till halv fyra -.- Menmen dagarna brukar gå ganska snabbt ändå.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0