Bästa helgen!

Hej :)

Nu ska jag berätta om världens bästa helg!

Jag och Evve klev upp vid nio på lördan för att vi skulle hinna duscha båda två, sen åkte vi väl runt halv elva nån gång, hämtade Rebecca först också. När vi kom till Valbo så var klockan typ halv ett, så vi följde med Rebecca på hööks, fast jag och Evve tyckte inte det var så kul där så vi gick på coop och köpte tuggummi istället sen så satt vi ute och väntade på Rebecca men hon var där inne rätt länge så vi ringde henne å då sa hon att vi kunde gå in på själva Valbo sålänge, så vi gick till scenen där det redan var en del folk, sen satt i en och en halvtimme för att vi skulle få bra platser, inte speciellt kul men det var ju lätt vart det, vi stog längst fram nästan, det var typ en "rad" framför oss.
Sen kollade vi på världens bästa Ulriiiiik och jag doog när han kom, så gaaaaaaalet snygg! Fast han sjöng bara två låtar, men nyss fick jag reda på att han hade tydligen haft en "hemlig" konsert i Gävle på kvällen, suurt -.-
Sen så fick köpte vi hans skiva, eftersom det var det enda han signerade, så man måsta köpa den om man ville ha autografen, och det vill vi juuu! Så fick vi gå upp på scenen till han :D Typ det bäst jag har gjort i mitt liv! Hihi :)
Världens bääästa dag!!

Efter det så åkte vi hem och vi var väl hemma vid fyra igen, då packade jag och sen åkte vi hem till Evve och sen till hennes stuga där hela hennes släkt var, supermysig kväll var det! Tyvärr knäppte jag inge bilder, men vi åt kräftor och sen satt vi nere vid stranden med massa ljus å sånt och pratade, fast sen gick jag Evve och Måns upp till stugan och kollade på tv, fast sen kom Maja också. Vi gick och la oss vid tolv. Sen klev jag och Evve upp vid nio imorse för att åka in till stan på agility, sen har vi varit där hela dagen.

Bästa helgen på läänge!

Jag knäppte inte så mycket bilder på Ulrik med min kamera, dels för att jag filmade också knäppte Evve kort, eftersom jag har bättre bild på min mobil, och dels för att det stog en himla tjej framför mig med asstort hår som var i vägen för kameran -.- Men Evve har skickat bilderna till mig, men det var över 200 och hon skickade på msn, så det tar liiiiite tid, men jag lägger in dom senare, okej?

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0