I'll love you 4-ever

Hejhej :)

Jag har jättetråkigt, var nyss ute med Hobbe men nu har jag inget att göra, så det blir väl datorn dåå :)

I skolan idag hade vi en enda lektion, iofs var den två timmar, men det går ganska fort, på matten så skulle vi åka in till stan, eller halva klassen skulle det, vi var i olika grupper också fick vi en varsin mat affär vi skulle gå på och kolla priser på olika varor, jag, Rebecca, Olla och Alice fick typ den närmsta, det var inte superkul, men gick rätt fort ändå, sen fick vi sitta ute i solen och vänta på bussen hem, sooft dag :)
Sen har jag inte gjort nånting, jag vill till Sundsvall och kolla på Ulrik som ska uppträda där om en halvtimme, men jag har inga pengar till tåg/buss och ingen som kan skjutsa heller -.- Men jag och Evve har bestämt att vi ska se han på nästa riktiga konsert han har, ovavsett var det är nånstans :)

Även att jag måste börja leta efter praoplats snart, vi måste praoa v.41 i en vecka, och jag har ingen aning om vart jag ska vara, tips? Vi får vara vartsomhelst i Sverige, fast skolan betalar bara inom Gävleborg. Jag skulle vilja göra nåt med antingen foto eller typ på nån musikgrej, har hört om folk som har praoat på typ konserter å sånt och hjälpt till backstages, hur häftigt hade inte det varit då? Men som sagt, kom jättegärna med förslag! :)

Nu ska jag.. göra nåt annat, hörs!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0